Darmowa dostawa już od 300 zł! Darmowa dostawa
Wersje językowe

Podkładka z klipsem A4

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 7,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
7.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

product unavailable

dodaj do przechowalni
Agata Flakus Koordynator działu obsługi klienta

Posiadam szczegółową wiedzę o produktach z oferty Bestomed. Od lat pasjonuję się medycyną weterynaryjną. Przez wiele lat zajmowałam się obsługą klienta. Prywatnie jestem właścicielką psa i kota. Postaram się odpowiednio doradzić i odpowiedzieć na każde pytanie naszego klienta.

Masz pytanie? Zadzwoń: 572-903-886
Koordynator działu obsługi klienta
Koordynator działu obsługi klienta
Ola Zimroz Koordynator działu obsługi klienta

Największym priorytetem w pracy z klientem jest dla mnie wsparcie kupującego. Potrafię doradzić w kwestiach technicznych oraz pomóc w doborze odpowiednich produktów. Prywatnie od wielu lat jestem właścicielką papugi. Moja pasja do ptaków tego gatunku codziennie inspiruje mnie do zgłębiania wiedzy na temat egzotycznych ptaków oraz ich pielęgnacji. Hobbystycznie w wolnych chwilach jeżdżę konno.

Masz pytanie? Zadzwoń: 697-007-088
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 0000000418
Klarna baner

Opis

Podkładka z klipsem A4

Podkładka z klipsem A4 to praktyczne narzędzie biurowe, które składa się z plastikowej lub tekturowej podkładki oraz klipsa umieszczonego na górnej krawędzi podkładki. Jest to narzędzie, które pomaga w organizacji dokumentów i notatek podczas pisania lub pracy przy biurku.

Podkładka z klipsem A4 może mieć różne zastosowania, takie jak:

  1. Trzymanie arkuszy papieru: Pozwala na umieszczenie kartek lub dokumentów na podkładce, co ułatwia pisanie, notowanie lub wykonywanie innych czynności bez potrzeby trzymania papieru w ręku.

  2. Przytrzymywanie notatek: Można na niej umieścić przypinki, notatki lub inne ważne informacje, aby mieć je na widoku podczas pracy.

  3. Podstawka do pisania: Może służyć jako stabilna podstawka do pisania, gdy nie ma dostępnego stołu lub biurka.

  4. Organizacja dokumentów: Pomaga w uporządkowaniu różnych dokumentów, które są potrzebne podczas pracy, prezentacji lub spotkania.

To narzędzie jest używane w przychodniach, biurach, szkołach, na konferencjach i w innych miejscach pracy, gdzie ważne jest utrzymanie porządku i organizacji dokumentów. Jest to praktyczne rozwiązanie dla osób, które potrzebują mieć ważne dokumenty lub notatki pod ręką i utrzymać porządek na biurku.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie recenzje (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy zakupili produkt.

Submit
Promocje
Poznaj nasze promocje!
Pulsoksymetr Edan VE-H100B
Pulsoksymetr Edan VE-H100B

850,00 zł

Najniższa cena: 1 050,00 zł
szt.

Gdzie działamy i realizujemy nasze usługi

Nasza siedziba znajduje się w Tarnowskich Górach, jednak docieramy z naszymi produktami do każdego miasta w Polsce.

Wysyłamy na terenie całej Polski.

Mapa Polski
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium