Gdzie działamy i realizujemy nasze usługi
Nasza siedziba znajduje się w Tarnowskich Górach, jednak docieramy z naszymi produktami do każdego miasta w Polsce.
Wysyłamy na terenie całej Polski.
2% z tego zakupu wspiera bezdomne psy i kociaki 🧡
product unavailable
dodaj do przechowalniPosiadam szczegółową wiedzę o produktach z oferty Bestomed. Od lat pasjonuję się medycyną weterynaryjną. Przez wiele lat zajmowałam się obsługą klienta. Prywatnie jestem właścicielką psa i kota. Postaram się odpowiednio doradzić i odpowiedzieć na każde pytanie naszego klienta.
Największym priorytetem w pracy z klientem jest dla mnie wsparcie kupującego. Potrafię doradzić w kwestiach technicznych oraz pomóc w doborze odpowiednich produktów. Prywatnie od wielu lat jestem właścicielką papugi. Moja pasja do ptaków tego gatunku codziennie inspiruje mnie do zgłębiania wiedzy na temat egzotycznych ptaków oraz ich pielęgnacji. Hobbystycznie w wolnych chwilach jeżdżę konno.
HiveAlive mieszanka paszowa w płynie 2 l
HiveAlive™ to wyjątkowa mieszanka paszowa w płynie, która została stworzona z myślą o zdrowiu i produktywności rodzin pszczelich. Ten produkt zawiera jedynie naturalne i aktywne składniki, które zostały naukowo wyselekcjonowane dla osiągnięcia maksymalnej efektywności w pielęgnacji pszczół. Głównym składnikiem jest OceaShield™, unikalna kombinacja ekstraktu z alg irlandzkich, która jest międzynarodowo uznawana za posiadać działanie przeciwgrzybiczne, przeciwbakteryjne oraz przeciwwirusowe. OceaShield™ stanowi bogate i odżywcze źródło pożywienia, wspierając kondycję jelitową pszczół. Oprócz tego, HiveAlive™ zawiera inne aktywne składniki, takie jak tymol i palczatka.
Regularne stosowanie HiveAlive™ przekłada się na znacznie silniejsze i bardziej produktywne rodziny pszczelie. Międzynarodowe testy przeprowadzone w Hellenic Institute of Apiculture (Instytucie Pszczelarstwa) w Grecji w latach 2012-2014 wykazały, że rodziny pszczelie, w których stosowano HiveAlive™, były znacznie mocniejsze w porównaniu do tych, w których produktu tego nie stosowano.
Testy obejmowały 20 rodzin pszczelich, z których jednej grupie podawano HiveAlive™, a drugiej nie. Wyniki były imponujące - rodziny pszczelie korzystające z HiveAlive™ miały znacznie mniejsze straty zimą, rzadziej występowała u nich nosma, a liczebność rodzin wzrosła niemal dwukrotnie (o 89%). Skuteczność produktu została potwierdzona przez liczne badania przeprowadzone przez Instytuty Pszczelarskie w krajach takich jak Irlandia, Grecja, Włochy, Francja, Czechy, a wyniki tych badań zostały opublikowane w Journal of Apicultural Research w czerwcu 2016 roku oraz dostępne są na stronie www.advancescience.com.
HiveAlive™ to naturalna i skuteczna mieszanka paszowa, która stanie się nieocenionym narzędziem w trosce o zdrowie i rozwój Twoich rodzin pszczelich. Dzięki regularnemu stosowaniu tego produktu, możesz wesprzeć swoje pszczoły w każdym sezonie i cieszyć się silniejszymi i bardziej produktywnymi rodzinami pszczelimi.
Aby pomóc Twoim pszczołom przetrwać zimę i wesprzeć ich zdrowie i rozwój, stosuj HiveAliveTM zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Przygotowanie na Zimę:
Wiosenne Wzmacnianie:
Ożywianie Niedomagających Pszczoły:
Wzbogacanie Ciasta Proteinowego:
Dla Czystego Ula i Zdrowszych Rodzin Pszczelej:
Ożywianie Starego Pokolenia:
Przechowywanie Pozostałego Syropu:
Wprowadzenie Nowej Królowej:
Minimalizacja Szoku Wprowadzenia Preparatów Leczniczych opartych na Tymolu:
Dla Dodatkowych Korzyści:
Jak dużo HiveAliveTM powinienem podać? Bazując na naukowych testach terenowych, rekomendowana minimalna ilość to 10 ml HiveAliveTM na jedną rodzinę pszczelą (na 4 litry syropu).
Dla najlepszego efektu, zalecamy zużyć produkt w przeciągu 6 miesięcy od otwarcia opakowania. HiveAliveTM to klucz do zdrowia i produktywności Twoich rodzin pszczelich, dbaj o nie regularnie, by cieszyć się ich siłą i kondycją.
Nasza siedziba znajduje się w Tarnowskich Górach, jednak docieramy z naszymi produktami do każdego miasta w Polsce.
Wysyłamy na terenie całej Polski.
Wyświetlane są wszystkie recenzje (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy zakupili produkt.